Latest Jobs 2023

Rangers Jobs 2023 Latest Advertisement

--- Sponsored Links ---

پاکستان رینجرز ایک نیم فوجی دستہ ہے جو پاکستان کے صوبہ سندھ میں تعینات ہے جس کا بنیادی مقصد صوبائی سطح پر جرائم کے خلاف جنگ میں پولیس فورس کی مدد کرنا ہے۔ پاکستان کی زمینی اور سمندری سرحدوں کی حفاظت میں بھی ان کا وفاقی کردار ہے۔ رینجرز کی نوکریاں۔ پاکستان رینجرز سندھ رینجرز کا قانون نافذ کرنے والا یونٹ ہے، جو پاکستان کی وزارت داخلہ کے زیر کنٹرول ایک نیم فوجی ادارہ ہے۔

رینجرز کو مارچ 1969 میں جنرل یحییٰ خان نے بنگلہ دیش کی آزادی کی جنگ سے قبل اس وقت کے مشرقی پاکستان میں عوامی لیگ کی زیر قیادت قوم پرست بغاوت کو روکنے کے لیے تشکیل دیا تھا۔

پاکستان رینجرز ایک اندرونی حفاظتی دباؤ اور پاکستان کا ایک وفاقی ادارہ ہے۔ اسے سندھ رینجرز یا رینجرز بھی کہا جاتا ہے۔ رینجرز کا موازنہ وفاقی تحقیقاتی ایجنسی (ایف آئی اے)، نیشنل پولیس، فرنٹیئر کانسٹیبلری (ایف سی) اور میری ٹائم سیکیورٹی ایجنسی (ایم ایس اے) کے ساتھ مختلف ریگولیشن انفورسمنٹ کارپوریشنز سے کیا گیا ہے۔ رینجرز وزارت داخلہ کے انتظامی انتظام کے نیچے ہے تاہم آپریشنل اور انتظامی طور پر خود مختار ہیں۔ رینجرز کی نوکریاں

--- Sponsored Links ---

پاکستان رینجرز، اپنی موجودہ شکل میں، پاکستان کی ایک مسلح فورس ہے جو پاک بھارت سرحد (زمین اور سمندر دونوں) کی کسی بھی غیر قانونی سرگرمیوں سے حفاظت اور حفاظت کی ذمہ دار ہے۔ رینجرز ایک آزاد محکمہ ہے – جس کے دفاتر اور کام کی جگہیں ہر صوبے میں واقع ہیں – جو وزارت داخلہ کے ذریعے براہ راست وفاقی حکومت کو رپورٹ کرتی ہیں۔

اگر آپ سرکاری شعبے میں نوکری کی تلاش میں ہیں، تو پاکستان رینجرز کی نوکریاں آپ کے ملک کی خدمت کرنے کا ایک بہترین موقع ہے۔ پاکستان رینجرز پاکستان کی بنیادی سرحدی فورس ہے اور اسے جنرل محمد ضیاء الحق نے 1984 میں قائم کیا تھا۔ اگر آپ پاکستان رینجرز کی نوکریوں کے لیے درخواست دینا چاہتے ہیں، تو آپ کو اپنے ملک کی حفاظت کے مشکل اور مشکل کام کے لیے تیار رہنا چاہیے۔ .

آسامیاں/ آسامیاں

  • سولجر جنرل ڈیوٹی
  • سب انسپکٹر جنرل
  • سپاہی کلرک

اہلیت کی شرائط

  • کسی بھی حوالے سے مکمل یا مقررہ تاریخ کے بعد موصول ہونے والی درخواستوں پر غور نہیں کیا جائے گا۔
  • امیدواروں کو انٹرویو کے وقت تمام اصل دستاویزات پیش کرنے کی ضرورت ہوگی۔
  • انٹرویو کے انتخاب کے عمل میں صرف شارٹ لسٹ کیے گئے امیدواروں کو مدعو کیا جائے گا۔
  • انٹرویو/انتخاب کے عمل کے لیے کوئی TA/DA قابل قبول نہیں ہوگا۔
[xyz-ics snippet="urdu-posts-headings-english"]
رینجرز کی نوکریاں 2022 تازہ ترین اشتہار

اپلائی کیسے کریں؟

آن لائن درخواست کریں.

سرکاری ویب سائٹ

--- Sponsored Links ---

Back to top button