Latest Jobs 2022

Latest Govt of Punjab Food Department Jobs September 2022 Apply Online

--- Sponsored Links ---

حکومت پنجاب کے محکمہ خوراک کی تازہ ترین نوکریاں ستمبر 2022 تازہ ترین اشتہار کے ذریعے اعلان کیا گیا ہے کہ ان ملازمتوں کا عمل پنجاب پبلک سروس کمیشن کرے گا۔ ان میں پنجاب میں تازہ ترین سرکاری نوکریاں مرد اور خاتون امیدوار آن لائن درخواست دے سکتے ہیں اور ملازمت کے طریقہ کار کی تکمیل کے بعد پنجاب میں یہ نوکریاں حاصل کر سکتے ہیں۔

پوسٹ کرنے کی تاریخ 13-09-2022
صنعت حکومت
ہائرنگ آرگنائزیشن محکمہ خوراک
ملازمت کا مقام لاہور
کے ذریعے درست
(آخری تاریخ)
26-09-2022
تعلیم تقاضے میٹرک سے گریجویشن
ملازمت کی قسم پوراوقت
پوسٹس کی تعداد 230
اخبار جنگ
پتہ محکمہ خوراک لاہور پنجاب
زپ کوڈ 54000

محکمہ خوراک پنجاب کی تازہ ترین نوکریاں ستمبر 2022 آن لائن اپلائی کریں۔

پوسٹ کا نام قابلیت مقام
اسسٹنٹ فوڈ کنٹرولر
(21 پوسٹ)
گریجویشن لاہور
گوجرانوالہ
راولپنڈی
ساہیوال
فیصل آباد
ملتان
بہاولپور
ڈی جی خان
فوڈ گرین سپروائزر
(166 پوسٹ)
میٹرک لاہور
گوجرانوالہ
راولپنڈی
ساہیوال
فیصل آباد
ملتان
بہاولپور
ڈی جی خان
فوڈ گرین انسپکٹر
(38 پوسٹس)
انٹرمیڈیٹ گوجرانوالہ
گجرات
ایم بی دین
نارووال
سیالکوٹ
لاہور
راولپنڈی ملتان
سرگودھا
ساہیوال
فیصل آباد
ملتان

ایف پی ایس سی نوکریاں
👆 تازہ ترین آسامیاں👆

سرکاری تفصیلات نیچے اشتہار میں دی گئی ہیں۔

--- Sponsored Links ---
محکمہ خوراک پنجاب کی تازہ ترین نوکریاں ستمبر 2022
محکمہ خوراک پنجاب کی تازہ ترین نوکریاں ستمبر 2022

درخواست کیسے دی جائے؟

عمومی سوالات

  • براہ کرم پی پی ایس سی کی ویب سائٹ پر “درخواست کی فیس، تحریری امتحان، انٹرویو سے متعلق عمومی ہدایات پڑھیں۔ www.ppsc.gop.pk آن لائن درخواست دینے سے پہلے.
  • وفاقی حکومت یا صوبائی حکومت کے نیم سرکاری اور خودمختار اداروں کے ملازمین اور لوکل باڈیز کے ملازمین ایسے ادارے میں اپنی سروس کی مدت کے لیے عمر کی رعایت کے حقدار نہیں ہیں۔
  • اگر کوئی امیدوار دعوی کرتا ہے کہ اس کی اہلیت مقررہ اہلیت کے مساوی ہے، تو اسے اپنی غیر ملکی مقامی اہلیت کا مساوی سرٹیفکیٹ جمع کروانا ہوگا، جو کہ HEC/PMDC/PMC/PEC اور QEDC کی مجاز اتھارٹی کے ذریعہ جاری کیا گیا ہے۔ متعلقہ انتظامی محکمہ کا، جسے کمیشن کے ذریعہ انٹرویو کے وقت یا جب بھی کمیشن کی طرف سے پوچھا جائے گا، حتمی طور پر قبول کیا جائے گا۔
  • اگر کوئی امیدوار انٹرویو کے وقت مجاز اتھارٹی کی طرف سے جاری کردہ مساوات کا سرٹیفکیٹ جمع کرنے میں ناکام رہتا ہے یا جب بھی کمیشن کی طرف سے پوچھا جاتا ہے، تو اس کی امیدواری منسوخ کر دی جائے گی۔
  • اگر کوئی امیدوار پرائیویٹ فرم/اینٹی کے تجربے کا دعویٰ کرتا ہے، تو اسے انٹرویو کے وقت اس بات کا ثبوت لانا ہوگا کہ فرم/اینٹی ایس ای سی پی، رجسٹرار آف فرمز یا کسی اور ریگولیٹری اتھارٹی کے ساتھ رجسٹرڈ ہے، ایسا نہ کرنے کی صورت میں اس کی درخواست قابل قبول ہوگی۔ مسترد.
  • امیدوار اس بات کو یقینی بنائیں گے کہ کسی خاص عہدے کے لیے درخواست دینے کے بعد وہ فوری طور پر اپنے متعلقہ محکموں (محکموں) میں ڈیپارٹمنٹل پرمیشن سرٹیفکیٹ/این او سی کے لیے درخواست دیں گے اور انٹرویو کے وقت (اگر بلایا جائے) ڈیپارٹمنٹل پرمیشن سرٹیفکیٹ این او سی فراہم کریں گے۔
  • امیدوار پی پی ایس سی کی طرف سے مشتہر کردہ کسی خاص پوسٹ کے لیے درخواست دینے کے فوراً بعد اس بات کو یقینی بنائیں گے کہ انہوں نے آخری تاریخ کو یا اس سے پہلے رجسٹریشن سرٹیفکیٹ کے لیے PEC/PNC/PMDCPMC/PVMC یا دیگر متعلقہ ادارے میں رجسٹریشن کے لیے حاصل/درخواست دی ہے اور اسے اسی وقت فراہم کریں گے۔ انٹرویو کا (اگر بلایا جائے)۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button